Tjugofemte i tionde.

Ja, då börjar det närma sig. Inte alls lång tid kvar till min födelsedag :D
Imorgon firas det när jag självklart kommer hem ifrån skolan. Då kommer pappa och mormor på kaffe precis som varje år. Fast i år är det lite annorlunda än åren innan.
Farmor hon är "alltid med oss" men dock inte på samma sätt som i fjol och farfar han ska läggas in på lasarettet stackarn :/
Senare på kvällen blir det pizza-käk inne i Höganäs med mina söta töser och Erik :D

Eftersom min älskling jobbar imorgon så hinner jag bara träffa honom lite snabbt imorgon, men han har tagit igen det idag. Han bjöd minsann mig på min favorit restaurang Taiwan och ikväll blir det mys med älsklingen till en bra film :)


Hoppas en söndag har varit skoj och givande :) Vi hörs igen nästa gång jag skriver.

Tjiingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0