Ny vecka - 7 nya dagar.

Känner mig så himla sleten efter helgen. Och inte fasen är det från festandet, för något sånt blev det inte :P


Måndag -
Vaknade upp bredvid älsklingen och det kändes som det skulle bli en bra dag.
Men icke.
Började med ett snack med min mentor. Orkar faktiskt inte dra upp allt som hänt, men jag kan bara säga att en klass med BARA tjejer kan bli ganska dramatiskt. Och säger man vad man tycker och står upp för sig själv får man skit tillbaka. Men inget jag ska ta åt mig, men det känns skönt att ha löst det och så får man väl hoppas på att de andra tjejerna släpper det för nån gångs skull istället för att dra upp det hela tiden.
Tramsigt värre.

Sedan blev det solning en runda och sen kom man hem så var Anna och Cleo här och tittade på vovsingarna.
Blir snart att dra in till Höganäs en runda igen.


Tjingeling.




   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0