My super-sunday !

Börja dagen med att jag fick bokstavligen dra upp min älskling ur sängen i morse, han hade ont stackarn :( men det är minsann ingen ursäkt när Emsan är promenad-sugen och vädret är på topp ! :D

Så, 2 timmar senare var vi inne i värmen igen :)

Dagen har spenderats åt att slåss om datorn och kollat repris på Dansbandskampen
 (geeks, I know). Haha, och skrattat imassor har vi :D


Nu är man mätt och belåten och kvällen kommer bli hyfsat lugn. Bara jag och älsklingen och en bra film. Detta gör de till en riktigt super söndag bara till att älska.



Såja, imorgon är det ny vecka och 7 helt nya och förmodligen händelserika dagar. På onsdag blir det att byta APU plats i 2 hela veckor med en annan tjej i klassen. Så istället för att vara nere i kära lilla Viken ska Emsan till storstaden, Helsingborg. Ni hittar mig på Krooks på Eneborg :)


Puss och kram! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0