Superb.

Hade tänkt mig en liten "pyssla-om-mig-själv"-kväll. Söndagen visade sig bara inehålla bra repriser å¨TV, inget mer än det x)
Haha.
Så tänkte jag kunde göra lite nytta iallafall.

Lång skön dusch, ansiktsmask, ögonbrynsnoppning och lite sådant.
Nu var det så att jag inte hade ngon ansiktsmask hemma så jag hitta ett antagligen beprövat recept på ansiktsmask på denna hemsidan under:
http://www.veckorevyn.com/smink/artiklar/2010/gor-ditt-eget-hemmaspa/index.xml

ANSIKTSMASK
Du behöver:
1 matsked honung
1 äggula
0,5 tesked mandelolja
1 matsked yoghurt

Gör såhär:
Blanda samman ingredienserna och applicera på ett välrengjort ansikte. Skölj av med ljummet vatten efter 10.15 minuter. Honung verkar stimulerande och återfuktande, ägg och mandel är återfuktande och yoghurt verkar porsammandragande.



Jag hade tänkt att ge den en chans ikväll :) Så får vi se hur det går :P

Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0