Beautiful !

Julavslutning idag med alla HVÖV klasserna :)
Fantastiskt mysigt med frukost/julfika, levande ljus och lekar.
Påvägen hem så åker min buss längst havskusten och ni anar verkligen inte hur vacker de var vid vattnet !
Jag vet en som kommer skutta glatt ner dit imorgon med kameran i högsta hugg :)
Ibland tar man verligen förgivet hur vacker naturen i ens omgivning är. It´s a shame, really.
Sen blev de en runda och släppa av lillasyrran och hennes kompis på Väla (tackochlov att mina julklappar är inhandlade, skulle verkligen inte springa rundor där nu så här snart innan jul ! ) sen en runda till min gamle morfar med mamsen och mormor. Fika där med :) Mys.
Haha, det ärde jag levt på idag. Fika till frukost, fika till lunch och nu ikväll blir de säkerligen inget vettigt käk eftersom det hunnit bli så sent innan jag riktigt är hemma igen :P
Nu blir det att dra sig till gymmet och träna nån timme, lovely !

Pöööjz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0