-20 Celsius :(

- Första snöbollskriget. CHECK.
- Första lussebullen krängd. CHECK.
- Första julklappen inslagen. CHECK.
- Första mulningen (både blivit mulad och mulat)... CHECK.
- Första vurpan gjord. CHECK.
- Första förkylningen. CHECK.
- Resterande av julklapparna ska köpas och slås in.
- Pulkaåkning (sånt blir man aldrig för gammal för ;).
- Knäck-kokning.
- Julmys med tjejerna.
- Julskyltning med älskling. CHECK.
Haha snart så är allt färdigt! ..nu är de bara julen som ska avklaras också sen tycker jag att vintern kan vara över.
Idag i sydsverige har det sagts ska bli -20 grader. Igår när jag åkte hem ifrån Helsingborg då var de -12 grader. Och att jag fått stå och vänta ute på bussen i tjugo minuter hjälpte ju min förkylning att komma igång rejält!
Så nu ligger man här i sängen och tycker synd om sig själv samtidigt som jag bara älskar att jag inte ska någon annanstans än att stanna i min varma fina säng.
Ändå har faktiskt mitt skidunderställ åkt fram och åkt på mig :) Gosigt.



Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0